Comunicació Actualitat Notícies del MuseuEl llibre del mes Identificación en vuelo aves rapaces de Europa, África del Norte y Oriente Medio

12 juny 2017

Les companyes del Centre de Documentació us recomanen per aquest mes de juny:

FORSMAN, D. Identificación en vuelo aves rapaces de Europa, África del Norte y Oriente Medio. Barcelona : Omega, 2016. 589 p.

L’observació d’aus, també anomenada en anglès birding o birdwatching, fa referència a l’observació i l’estudi de les aus salvatges, i aquest llibre és fruit de centenars d’hores dedicades a aquesta activitat.

Dick Forsman, l’autor dels textos i les imatges, ofereix una completa guia amb més de 1.100 fotografies d’aus rapinyaires en ple vol i en el seu hàbitat natural. L’ornitòleg finlandès ensenya al lector a reconèixer totes les espècies a través de la variació del plomatge i la muda al llarg de l’any, i a més dóna detalls essencials per a identificar la seva edat i sexe i breus apunts sobre la distribució i el comportament.

Qui vulgui ampliar la informació trobarà útils les referències bibliogràfiques dins el capítol de cada espècie i al final del llibre.