Espai Terra: Catalunya com tu l’has vist

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Des del 12 de juny de 2012 al 3 de febrer de 2013

Visitan's ExposicionsExposicions temporalsAnteriors Espai Terra: Catalunya com tu l’has vist

El Museu de Ciències Naturals de Barcelona i TV3 presenten al Museu Blau aquesta exposició que commemora les tres temporades de l’Espai Terra amb la mostra de les millors fotografies enviades pels telespectadors del programa.

El programa “Espai Terra” ha donat l’oportunitat de conèixer el nostre país a través de les seves càmeres, i ha aconseguit la complicitat de centenars de milers de telespectadors que han anat seguint el programa des de la seva primera emissió.

Gràcies a les més de 75.000 fotografies que els telespectadors han enviat, hem pogut ser testimoni de racons allunyats, paisatges insòlits, imatges de flora i fauna, l’actualitat meteorològica i tot allò relacionat amb la geografia dels països catalans.

Al llarg de les setmanes s’han anat escollint les imatges més destacades i ara, a través d’aquesta exposició, us volem mostrar les guanyadores. Desitgem que aquesta mostra sigui un reconeixement a totes aquelles persones que s’han fet seu el programa i que hi han participat capturant un tros de la realitat amb la seva càmera.

Dates:
Des del 12 de juny de 2012 al 3 de febrer de 2013