Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu Blau Museum Quiz Summer Tour 2017

Museum Quiz Summer Tour 2017

27 juliol 2017

El MuseumquizBcn 2017 ha estat tot un èxit! S’ha completat i ampliat l’aforament total que els quatre museus (Museu de Ciències Naturals de Barcelona, el Museu Nacional d’Art de Catalunya, el Museu d’Arqueologia de Catalunya i el Museu Marítim de Barcelona)  organitzadors han ofert: més de 350 places. Molts equips han repetit la seva participació en més d’un Museu.

Durant quatre dimecres consecutius els equips participants han jugat, rigut i respòs a les preguntes ( de diferents graus de dificultat) que han preparat els museus, en un ambient molt distès, divertit i animat dinamitzat per l’actor i humorista Alberte Montes.

L’equip guanyador de la primera edició del Museum Quiz Summer Tour 2017 ha estat Núcleo Duro. Moltes Felicitats!

Equip guanyador de MuseumquizBcn2017: Núcleo Duro, acompanyats del quizmaster Alberte Montes.

Del servei de bar que s’ha ofert durant les quatre sessions s’han recaptat uns 900 euros que van destinats a la ONG ProActiva Open Arms

Des del Museu volem felicitar a tots els equips participants i als museus coorganitzadors per fer que aquesta iniciativa que ha combinat disciplines tan diferents com la història, art i ciència sota un mateix marc i amb tant bons professionals hagi estat tot un èxit. Ens ho hem passat molt bé i volem repetir l’any vinent.

Aquesta edició del MuseumquizBcn ha comptat amb la col.laboració de la  Fundació DAMM i  l’Institut de Cultura de Barcelona.