Aquesta setmana el Museu de Ciències Naturals de Barcelona acull 3 esdeveniments herpetològics molt importants generant un espai de treball comú més ampli i enriquidor. :
- el XXII Congreso Español de Herpetología
- les XIX Jornades Herpetològiques Catalane
- el XVIII Congreso Luso-Español d’Herpetología
El Congrés Luso-Espanyol d’Herpetologia i el Congreso Nacional de Herpetología s’han convertit en una cita imprescindible per a la comunitat herpetològica d’Espanya i Portugal. Aquest esdeveniment és molt més que un espai de trobada: és una oportunitat única per intercanviar coneixements, establir sinergies i impulsar la col·laboració entre investigadors, professionals i entitats dedicades a l’estudi i la conservació dels amfibis i rèptils.
Aquest Congrés ha estat organitzat per la Asociación Herpetológica Española, la Societat Catalana d’Herpetologia i l’Associació Portuguesa d’Herpetologia.
L’eix temàtic d’aquesta edició, Seguiment i conservació d’amfibis i rèptils, destaca la importància de disposar de dades rigoroses i continuades per afrontar els reptes que comprometen la supervivència d’aquest grup faunístic.
El programa inclou conferències plenàries, sessions de comunicacions, presentacions de pòsters, tallers pràctics i una sortida de camp. Podeu consultar-lo en aquest enllaç.
Una trobada per impulsar el coneixement científic i la col·laboració, amb l’objectiu comú de protegir un dels grups més vulnerables de la nostra biodiversitat.
Més informació del Congrés aqui: https://congres.soccatherp.org/
