Comunicació Actualitat Notícies del MuseuEl llibre del mes Diviértete con las plantas: juegos, plantas musicales y manualidades

Diviértete con las plantas: juegos, plantas musicales y manualidades

17 desembre 2018

El Centre de Documentació us recomana per aquest mes:

CIRUJEDA, ALICIA; [et al…]. Diviértete con las plantas: juegos, plantas musicales y manualidades. Zaragoza: Gobierno de Aragón, Centro de Investigación y Tecnología Agroalimentaria de Aragón (CITA), 2016. 255 p. ISBN 978-84-17114-94-7

Aquest llibre, adreçat al públic infantil i familiar, vol ser una eina pedagògica per aprendre sobre les plantes i el medi ambient de manera lúdica i participativa. També pot ser d’interès per a professionals de l’educació.

Conté tres seccions de jocs (jocs amb plantes, plantes musicals i plantes i manualitats) amb un total de 107 activitats a realitzar. A cada fitxa s’indiquen una sèrie d’aspectes pedagògics (atenció, concentració, creativitat, desenvolupament cognitiu, etc.) i explicatius (estació de l’any i edat recomanada, que va dels 2 als 10 anys). A 30 d’aquestes activitats hi ha un codi QR per accedir online a un vídeo, que explica com fabricar el joc o manualitat, o  com sona l’instrument musical fabricat.

A més a més, aquest llibre ajuda que els infants aprenguin anglès, amb un vocabulari anglès-castellà al principi de tot i una frase en anglès a cada joc. Està en enquadernat en espiral, per tal de facilitar el seu ús, i també inclou una introducció de 5 pàgines sobre aspectes bàsics de la botànica.