Què són les galetes?

Quin tipus de galetes utilitza aquest lloc web?

El lloc web http://www.museuciencies.cat  utilitza els tipus de galetes següents:

1. Segons la durada

• Galetes de sessió: només existeixen durant la sessió que l’usuari obre en visitar la pàgina web. Desapareixen del dispositiu quan l’usuari tanca el navegador o apaga el dispositiu. Si l’usuari ha optat per identificar-se utilitzant altres mecanismes habilitats, s’utilitzen galetes de sessió que contenen  informació encriptada per diferenciar-los d’altres usuaris.
  • Galetes persistents: queden emmagatzemades al dispositiu de l’usuari després de tancar el navegador o apagar el dispositiu. S’activen cada vegada que l’usuari visita el lloc web que va crear la galeta en particular. En visitar el lloc web, un identificador únic és assignat a l’usuari, que s’associa a una galeta persistent que es descarrega al seu navegador.

2. Segons l’entitat que instal·la les galetes:

• Galetes pròpies: la informació obtinguda a través d’aquestes galetes és administrada per museuciencies.cat per tal de prestar el servei sol·licitat per l’usuari.
  • Galetes de tercers: la informació obtinguda a través d’aquestes galetes pertany a Google, Inc, twitter, instagram, i facebook.

3. En funció de la finalitat per a la qual s’instal·len

• Galetes tècniques: permeten a l’usuari navegar i utilitzar les diferents opcions i serveis oferts al lloc web, com ara control del trànsit i comunicació de dades, identificació de sessió, sol·licituds d’informació, visualització de vídeos, ús d’elements de seguretat durant la navegació o emmagatzematge, divulgació o ús compartit de contingut.
  • Galetes analítiques: registren el nombre de visitants, mesurenr i analitzen estadísticament l’activitat dels usuaris, i creen perfils de navegació que permeten introduir millores all lloc web.

Breu descripció de les galetes utilitzades al lloc web i els seus efectes:

Segons allò que es notifica a l’encapçalament de la pàgina principal, se suposa que l’usuari accepta la instal·lació i la utilització de les galetes que s’esmenten en aquesta secció si continua la navegació pel lloc web. Si l’usuari es nega a instal·lar les galetes o si té desactivada la configuració d’acceptar-les o consentir-les, la navegació per diferents seccions del lloc web pot ser limitada. No obstant això, la falta d’instal·lació de qualsevol galeta no impedeix en cap cas l’exercici dels drets reconeguts legalment.

Com desactivar o eliminar les galetes?

L’usuari pot acceptar la instal·lació o desactivació d’aquestes galetes, així com bloquejar –les o eliminar-les en qualsevol moment, utilitzant la configuració del navegador:

Actualització de la política de galetes

El Museu de Ciències Naturals es reserva el dret de modificar aquesta Política de galetes per tal de complir els requisits legals vigents o per adaptar-la al tipus de galetes utilitzades en aquest lloc web i sol·licitar el consentiment informat dels usuaris quan la llei ho requereixi.