L’Admiratori

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Des del 26 de desembre de 2012 a l'11 de març de 2013

Visitan's ExposicionsExposicions temporalsAnteriors L’Admiratori

Un espai dissenyat per a l’ús individual on poder estar en solitud i percebre totes les sensacions visuals, tàctils i olfactives que ens proporcionen les plantes. La seva funció contemplativa permet copsar amb deteniment i també “admirar” tots els detalls d’aquest petit món vegetal que mostrem. Les plantes estan situades en alçades i distàncies ideals per realçar les seves qualitats i característiques i permetre el contacte directe amb l’observador ja que a causa de l’excessiu ús de pantalles (televisió, ordinadors, mòbils,…) hem perdut capacitat de goig amb la materialitat del nostre món físic. A “L’Admiratori” proposem un intent de retrobar aquesta relació directa i reconèixer el valor que la natura ha d’ocupar a les nostres vides.

Accés lliure

Visites restringides segons afluència de públic

Dates:
Des del 26 de desembre de 2012 a l'11 de març de 2013