Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu Blau Noves vitrines a l’exposició Planeta Vida

Noves vitrines a l’exposició Planeta Vida

4 agost 2017

Durant aquest mes de juliol s’han completat les tasques d’actualització de la museografia i dels continguts de dues vitrines de l’exposició del Planeta Vida: Models i Formes animals, la Geometria té valor, Més enlà de la simetriai l’Asimetria també té valor.

A partir de maquetes, esquemes i peces de les col·leccions del Museu es mostra com la geometria, la simetria i l’asimetria és important en la complexitat i variabilitat morfològica del món animal. El perfil extern és el que serveix per destacar el tret diferenciador dels animals: la recol·lecció i la captura de l’aliment.

En aquestes vitrines  es mostren més de cent petxines provinents de la col·lecció  Bot (1.500 mostres), del Cau del Cargol de Vilassar de Dalt . Aquesta col·lecció ha estat donada al MCNB pels fills de Jaume Bot i Arenas.