Premi Nat 2021

Comunicació Premi NAT Premi Nat 2021

La guardonada d’enguany, Nalini Nadkarni, biòloga, ecologista i activista, impartirà la conferència “Teixint un tapís de ciència, natura i persones per protegir la nostra Terra única”.

El lliurament dels Premis Nat 2021 tindrà lloc el 27 d’octubre a les 18.30h al Museu de Ciències Naturals de Barcelona..

Podreu seguir en directe pel canal NatTV l’acte i la conferència.

Guardonada i guardonats

En aquesta quarta edició, el jurat ha decidit atorgar el Premi Nat 2021 a Nalini Nadkarni, biòloga i investigadora especialitzada en les frondes de boscos plujosos, Per la seva entusiasta tasca de recerca i divulgació de la biodiversitat i el medi ambient. Una labor centrada en l’estudi i defensa de la història natural dels boscos d’arreu del planeta, i en la creació d’originals eines de comunicació i educatives multidisciplinàries que –incloent els temes de gènere i als grups amb risc d’exclusió– es dirigeixen a tots els àmbits de la societat.

La Menció d’Honor és pel Centre Excursionista de Catalunya i la Institució Catalana d’Història Natural. Per la seva gran labor acadèmica i educativa en la comprensió, exploració, recerca i divulgació de les ciències naturals així com la preservació del medi ambient entre la ciutadania. Un tasca encetada en el segle XIX, continuada amb èxit fins els nostres dies, i que ha contribuït decisivament en la història del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

El Jurat està format per:

• Dacha Atienza, cap de recerca i col·leccions del Museu de Ciències Naturals de Barcelona
  • Mara Dierssen, directora de recerca del Centre de Regulació Genòmica de Barcelona.
  • Martí Domínguez, director de la revista Mètode i escriptor
  • Xavier Duran, periodista de TV3 i escriptor