Comunicació Actualitat Notícies del MuseuGeneral Bonsais de Catalunya a la col·lecció del Jardí Botànic

Bonsais de Catalunya a la col·lecció del Jardí Botànic

7 juliol 2016

La nova exposició que podeu veure al Jardí Botànic, la composen les espècies arbòries que podem veure tot fent un passeig, pels nostres camps i boscos, des del litoral fins les muntanyes del Pirineu.

Alzines, faigs, pi roig, sureres, oliveres, savines i moltes més les podreu comparar els arbres que trobeu a la natura, amb els que també podreu veure al mateix jardí botànic.

Són arbres molt propers i coneguts per tots però quedareu fascinats quan els veieu cultivats com a bonsai, a una altra escala, i tant de bo que veient aquests bonsais, a les vostres futures passejades els reconegueu a la natura.

Horaris:
Tot l’any, caps de setmana i festius

• D’octubre a març, de 10:30 a 16:30 h
  • D’abril a setembre, de 10:30 a 18:30 h

Preu: l’entrada a la mostra de Bonsai està inclosa dins l’entrada al Jardí Botànic

Si veniu un dissabte (matins de 10 a 14 h), podreu assistir a les explicacions de Juanjo Pardo, tècnic conservador de la col·lecció de bonsai del Jardí Botànic.

Per a més informació: tel. 93 256 41 60

Més informació: http://museuciencies.cat/que-passa-al-museu/exposicions-permanents/mostra-de-bonsai/