Visita guiada al Terrat Viu

Vine a descobrir un espai verd de vegetació adaptada a la proximitat del mar. Tornem a les arrels!?

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Visita guiada al Terrat Viu

Dissabtes, a la tarda, diversos torns:
16 h, en català
16.45 h, en castellà
17.30 h, en català
18.15 h, en català
35 minuts
Públic general, recomanada per a infants a partir de 7 anys
Itinerari guiat
Activitat gratuïta amb el preu de l'entrada al Museu
Cal fer la reserva, de manera presencial a taquilles, el mateix dia de l'activitat.

Aforament: 10 persones més l'educadora.

L'activitat es farà seguint les mesures de seguretat a causa de la Covid-19.

Voleu conèixer el nou espai expositiu del Museu? Un espai viu on trobareu una vegetació preparada per a les inclemències del temps. Una coberta vegetal on gaudir de la reconnexió amb la natura.

Abasta 7.100 m2 de flora adaptada al clima mediterrani i, particularment, a la gran proximitat del mar. Està distribuït en tres prats i tres llacunes silvestres. Un projecte fet realitat que s’inscriu dins de les línies d’actuació de la Declaració d’Emergència Climàtica i el Pla Clima promoguts per l’Ajuntament de Barcelona.

Punt de trobada: espai expositiu del Terrat Viu, amb accés pel vestíbul del Museu.

També us poden interessar les visites lliures del Terrat Viu: informació