Visita guiada al Terrat Viu

Vine a descobrir un espai verd de vegetació adaptada a la proximitat del mar. Tornem a les arrels!?

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Visita guiada al Terrat Viu

Dissabtes, a la tarda, diversos torns:
16 h, en català
16.45 h, en castellà
17.30 h, en català
18.15 h, en català
35 minuts
Públic general, recomanada per a infants a partir de 7 anys
Itinerari guiat
4 € / ATENCIÓ: durant el mes d'abril de 2021, aquesta activitat serà gratuïta.
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal fer la reserva prèvia via l'enllaç anterior de "Reserva d'entrades", o de manera presencial a taquilles, el mateix dia de l'activitat.

Aforament: 10 persones més l'educadora.

L'activitat es farà seguint les mesures de seguretat a causa de la Covid-19.

Voleu conèixer el nou espai expositiu del Museu? Un espai viu on trobareu una vegetació preparada per a les inclemències del temps. Una coberta vegetal on gaudir de la reconnexió amb la natura.

Abasta 7.100 m2 de flora adaptada al clima mediterrani i, particularment, a la gran proximitat del mar. Està distribuït en tres prats i tres llacunes silvestres. Un projecte fet realitat que s’inscriu dins de les línies d’actuació de la Declaració d’Emergència Climàtica i el Pla Clima promoguts per l’Ajuntament de Barcelona.

Punt de trobada: espai expositiu del Terrat Viu, amb accés pel vestíbul del Museu.

També us poden interessar les visites lliures del Terrat Viu: informació

<b>Atenció</b>: amb motiu de la celebració del 10è aniversari del Museu al Fòrum, aquest mes d’abril, les visites guiades (i les lliures) al Terrat Viu, seran gratuïtes. És la nostra sorpresa d’aquest mes.

Recordeu que el 10 d’abril, és jornada de portes obertes al Museu! Aquesta activitat, el 10 d’abril està programada dins del 15è cicle d’activitat als parcs, platges i rius metropolitans que promou l’Àrea Metropolitana de Barcelona.