Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats

Visita guiada al Terrat Viu

Voleu conèixer el nou espai expositiu del Museu? Un espai viu on trobareu una vegetació preparada per a les inclemències del temps. Una coberta vegetal on gaudir de la reconnexió amb la natura.

Abasta 7.100m2 de flora adaptada al clima mediterrani i, particularment, a la gran proximitat del mar, distribuïda en tres prats i tres llacunes silvestres. Una nova acció que s’inscriu dins de les línies d’actuació de la Declaració d’Emergència Climàtica i el Pla Clima promoguts per l’Ajuntament de Barcelona.

Punt de trobada: espai expositiu del Terrat Viu, pel vestíbul del Museu

També us poden interessar les visites lliures del Terrat Viu: informació

Els dissabtes, quatre torns:
. 16 h, visita guiada en català
. 16.45 h, visita guiada en català
. 17.30 h, visita guiada en castellà
. 18.15 h, visita guiada en català
35 minuts
Públic general. Recomanada a partir de 7 anys
Itinerari guiat
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Aforament: 9 persones.

Cal fer la reserva prèvia via l'enllaç anterior de "Reserva d'entrades".

Extraordinàriament, també podeu fer la vostra reserva al Servei d'Informació i reserves: tel. 932562220 (de dl. a dv., de 9 a 13 h) o a l'a/e: activmuseuciencies@bcn.cat.

Una vegada feta la reserva és imprescindible que us presenteu en el punt de trobada 15 minuts abans de l'inici de l'activitat.