Secrets amagats a la sorra

Farem d’exploradors per la platja i acabarem descobrint el turó de Mongat.

Platja de Montgat Activitats Secrets amagats a la sorra

Platja de Montgat
Dissabte 8 d'octubre de 2016
D'11 a 13 h
2 hores
Públic familiar (infants a partir de 6 anys)
Itinerari guiat
Activitat gratuïta
Places exhaurides
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 ( dl. a dv., de 10 a 13 h)
És necessària la inscripció per realitzar les activitats. El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.

Petxines foradades o amb forma de dent? Ous de tauró? Pedres de mil colors? La sorra de la platja ens amaga molts secrets que, de ben segur, ens sorprendran! Farem d’exploradors i identificarem les restes d’arribatge a la platja i acabarem descobrint un petit tresor geològic molt proper: el turó de Montgat.

2016-10-08_secrets_amagats_a_la_sorra_interior

Punt de trobada: al final del passeig marítim, rotonda de l’11 de Setembre, Mongat

Coordenades: N41.465331, E2.278000

Col·labora: Ajuntament de Mongat

Participa: Virot Natura

Activitat emmarcada dins del programa del 10è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Ja són 10 les temporades que lÀrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona han omplert d’activitats i propostes ben variades per conèixer i gaudir dels espais metropolitans més emblemàtics.

Per celebrar-ho hem treballat en un nou cicle d’activitats (ara, de durada anual) molt interessants i diverses, adreçades a totes les edats, així com en una festa al parc de Can Zam en la qual podreu participar amb tota la família.

• Des de 20-04-2024
  • Fins a 20-04-2024