Rapid Adaptive Evolution of Cave Animals

Els canvis evolutius d’animals que viuen en coves, en especial els peixos. Idioma vehicular: anglès.

Laboratori de Natura Activitats Rapid Adaptive Evolution of Cave Animals

Laboratori de Natura
Dimarts 24 d'octubre de 2018
De 18 a 20 h
2 hores
Membres del Grup SEMBIOS, però també, a qualsevol persona interessada
Activitat gratuïta

Títol: Rapid Adaptative Evolution of Cave Animals: New Insights From Cavefish Genomics and Development

Main topics interest are the molecular and genetic basis of evolutionary change in development and the mechanisms of regeneration in blind cavefish and tunicates, among other organisms.

Ponent: professor William Richard Jeffery, from the University of Maryland, EEUU

Idioma vehicular: anglès.

Lloc: sala d’actes del Castell dels Tres Dragons (Laboratori de Natura, pg. Picasso, s/n)

Imatge de macg.

Dins el programa de Seminaris de Biodiversitat, SEMBIO. Debat i intercanvi d’experiències essencialment sobre sistemàtica, zoologia, evolució animal i filogènia molecular. Aquestes xerrades estan organitzades pel Grup de Recerca Consolidat ZooSysEvo format per científics de la Facultat de Biologia (UB) i del Museu de Ciències Naturals de Barcelona. L’objectiu és difondre els continguts de la recerca d’investigadors del grup o d’algun investigador convidat.

• Des de 20-04-2024
  • Fins a 20-04-2024