Niu de ciència familiar

Espai d’experimentació i descoberta per a infants de 0 a 6 anys on, de manera lúdica, posaran en marxa el procés d’investigació sobre les curiositats de la natura.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Niu de ciència familiar

Caps de setmana i festius
Dissabtes, torns: 11 h / 11.45 h / 12.30 h / 13.15 h
Diumenges i festius, torns: 11 h / 11.45 h / 12.30 h / 13.15 h / 16 h / 16.45 h / 17.30 h / 18.15 h
30 minuts
Infants fins a 6 anys, acompanyats d'una persona adulta
Espai de descoberta
No hi ha reserva prèvia. La reserva cal fer-la presencialment, a taquilles del Museu, el mateix dia de l'activitat.

L'infant haurà d'anar acompanyant d'una persona adulta.

Un espai per experimentar amb materials suggeridors de la natura destinat als infants entre 0 i 6 anys. L’objectiu d’aquesta activitat de descoberta és provocar, de manera espontània, el sorgiment d’hipòtesis, idees i dubtes que donen valor al procés d’investigació. La finalitat és trencar amb la idea de preguntes de resposta única per així introduir la metodologia científica que ajudarà a interactuar positivament a infants i adults en el procés d’investigació.

Lloc: vestíbul del Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum)

Atenció: el 19 de juny de 2022, aquesta activitat s’emmarcarà dins de la Festa Major del Besòs i del Maresme, amb motiu de la qual serà jornada de portes obertes.

Altres activitats del Museu emmarcades dins de la Festa Major del 19 de juny:

. Entre llums i ombres (taller)
. Una mirada LGTBI+ a Planeta Vida (visita guiada)

El Niu de ciència familiar forma part del projecte de Museu que fomenta l’aprenentatge de les ciències naturals des de la primera infància i que reivindica la necessitat de considerar la franja d’edat fins als sis anys com a cabdal en l’estimulació i el foment de les vocacions científiques. Més informació