Niu de ciència familiar

Espai d’experimentació i descoberta per a infants entre 2 i 6 anys on, de manera lúdica, posaran en marxa el procés d’investigació sobre les curiositats de la natura.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Niu de ciència familiar

Dissabtes, d'11 a 14 h i, diumenges i festius, d'11 a 14 h i de 16 a 19 h
Dissabtes, torns: 11 h / 11.45 h / 12.30 h / 13.15 h
Diumenges i festius, torns: 11 h / 11.45 h / 12.30 h / 13.15 h / 16 h / 16.45 h / 17.30 h / 18.15 h
30 minuts
Infants de 2 a 6 anys, acompanyats
Espai de descoberta
No hi ha reserva prèvia. La reserva cal fer-la presencialment, a taquilles del Museu, el mateix dia de l'activitat.

Cada bombolla de convivència disposarà del seu espai amb els materials suggeridors.

Un espai per experimentar amb materials suggeridors de la natura destinat als infants entre 2 i 6 anys. L’objectiu d’aquesta activitat de descoberta és provocar, de manera espontània, el sorgiment d’hipòtesis, idees i dubtes que donen valor al procés d’investigació. La finalitat és trencar amb la idea de preguntes de resposta única per així introduir la metodologia científica que ajudarà a interactuar positivament a infants i adults en el procés d’investigació.

Lloc: vestíbul del Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum)