Natura de prop – (In)visibles i (O)cultes

Amb l’ajut de diferents instruments òptics observarem, de ben a prop, el món vegetal i el dels insectes, camp d’estudi de dues científiques pioneres. Programació d’estiu

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Natura de prop – (In)visibles i (O)cultes

Del 30 de juny al 12 de setembre de 2021
. Dimecres i divendres, torns a les 11 h, 12 h i 13 h
. Diumenges, torns a les 11 h, 12 h, 13 h, 16 h i 17 h
45 minuts
Tots els públics, infants a partir de 7 anys
Espai de descoberta
Inscripcions presencials al taulell d'informació, el mateix dia de l'activitat, a partir de les 10 h, coincidint amb l'hora d'obertura del Museu.

L'activitat es farà seguint les mesures de seguretat a causa de la Covid-19.

Com hi veiem a ull nu? I si utilitzem algun instrument d’observació?

De la mà de diferents instruments òptics ens aproparem i ens fixarem en detalls que ens ajudaran a fer-nos preguntes i descobertes. En aquesta ocasió, i lligant amb l’exposició (In)visibles i (O)cultes, ens aproparem al món vegetal i al dels insectes, camp d’estudi de dues científiques pioneres, protagonistes d’aquesta nova exposició.

Observacions: totes les activitats estan dissenyades seguint les mesures de seguretat vigents, cada unitat de convivència disposarà d’un espai delimitat. Màxim 3 infants per persona adulta.

Vols saber-ne més, de dones i ciència? Consulta el recull bibliografic que ha fet el Centre de Documentació del Museu, aquí!

Aquesta activitat forma part de la programació d’estiu 2021, del 28 de juny al 12 de setembre. Altres activitats programades:

Un Niu d’històries!
Del 29 de juny al 12 de setembre. De dimarts a diumenge, 11 h, 12 h i 13 h

Entre llums i ombres
Museu de Ciències Naturals
Del 29 de juny a l’11 de setembre. Dimarts i dijous, 11 h / 12 h i 13 h; dissabtes, 11 h / 12 h / 13 h / 16 h i 17 h

Visita guiada al Terrat Viu
Museu de Ciències Naturals
Del 3 de juliol al 12 de setembre. Dissabtes, 18 h (en català); diumenges, 18 h (en català) i 19 h (en castellà)

Museum Quiz Summer Tour
Dimecres 30 de juny, de 21 a 23 h

Natura de prop – Diversitat d’abelles