Natura de prop – Diversitat d’abelles

Amb l’ajut de diferents instruments òptics observarem, de ben a prop, el món de les abelles. Programació d’estiu

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Natura de prop – Diversitat d’abelles

Jardí Botànic de Barcelona
Del 29 de juny a l'11 de setembre de 2021
Dimarts, dimecres, dijous i dissabtes:
17 h
18 h
45 minuts
Tots els públics, infants a partir de 7 anys
Espai de descoberta
Activitat gratuïta amb el preu de l'entrada al Jardí Botànic
Inscripcions presencials a l'entrada de l'exposició temporal "Més que abelles. Pol•linitzadors i flors, la vida en joc", el mateix dia de l'activitat, a partir de les 10 h, coincidint amb l'hora d'obertura del Jardí Botànic de Barcelona.

L'activitat es farà seguint les mesures de seguretat a causa de la Covid-19.

Com hi veiem a ull nu? I si utilitzem algun instrument d’observació?

De la mà de diferents instruments òptics ens aproparem al món de les abelles. Les observarem de ben a prop i ens plantejarem preguntes que ens ajudaran a fer-nos més preguntes i descobertes. La diversitat d’aquests insectes és immensa, molt més enllà de l’abella de la mel.

Per entrar en temàtica, és recomanable visitar prèviament l’exposició temporal “Més que abelles. Pol·linitzadors i flors, la vida en joc“.

Observacions:
. L’activitat es realitza a l’Aula de descoberta, a l’Institut Botànic de Barcelona, situat dins del Jardí Botànic. Cal tenir en compte que, des de l’accés al Jardí fins a l’espai indicat hi ha un recorregut d’uns 15 minuts.
. Totes les activitats estan dissenyades seguint les mesures de seguretat vigents, cada unitat de convivència disposarà d’un espai delimitat. Màxim 3 infants per persona adulta.

Activitat entorn l’exposició temporal Més que abelles. Pol·linitzadors i flors, la vida en joc.

Aquesta activitat forma part de la programació d’estiu 2021, del 28 de juny al 12 de setembre. Altres activitats programades:

Museum Quiz Summer Tour
Dimecres 30 de juny, de 21 a 23 h

Motxilla per a naturalistes
Tots els dies, en horari d’obertura del Jardí

De flor en flor. La seducció vegetal
De dimarts a diumenge, en horari d’obertura del Jardí

Em roda el cap!
Tots els dies, en horari d’obertura del Jardí

Llegim sobre pol·linitzadors
De dimarts a diumenge, en horari d’obertura del Jardí

Un Niu d’històries!