Llegim sobre pol·linitzadors

En sortir de l’exposició temporal sobre el món de les abelles, teniu a la vostra disposició tota mena de llibres per continuar aprenent i gaudint sobre aquests insectes pol·linitzadors.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Llegim sobre pol·linitzadors

Jardí Botànic de Barcelona
En horari d'obertura de l'exposició temporal del Jardí Botànic de Barcelona (fins al 17/10/2021)
. Novembre, desembre i gener, de dimarts a diumenge, de 10.30 a 17 h
. Febrer i març, de 10.30 a 18 h, de dimarts a diumenge, de 10.30 a 18 h
. Abril, maig, setembre i octubre, de dimarts a diumenge, de 10.30 a 19 h
. Juny, juliol i agost, de dimarts a diumenge, de 10.30 a 20 h
Important:
. L'espai de lectura romandrà tancat els primers diumenges de mes coincidint amb les jornades de portes obertes.
. No es permetrà l'entrada mitja hora abans del tancament de l'exposició temporal.
Públic general
Espai de descoberta
Activitat gratuïta amb el preu de l'entrada al Jardí Botànic de Barcelona
No és necessària la inscripció prèvia.

En sortir de l’exposició “Més que abelles” trobarem un espai de descans i lectura on podrem seguir gaudint i aprenent sobre el món dels insectes pol·linitzadors. Hi podrem descobrir llibres per a infants i per a persones adultes, contes, llibres il·lustrats, guies de camps, etc.

Una selecció de publicacions feta pels departaments de Documentació, d’Artròpodes i d’Educació i Activitats del Museu.

Observacions: tots els llibres passen quarentena després de ser utilitzats.

Imatge de yonder.

Activitat entorn l’exposició temporal Més que abelles. Pol·linitzadors i flors, la vida en joc.