Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats

L'arbre dels micos. Un munt de mones i les seves històries

Micos, mones, primats en general! En aquest taller familiar ens endinsarem en aquest fantàstic món.

Amb l’ajuda de llibres i àlbums il·lustrats descobrirem com viuen, què els agrada fer, com es comuniquen… i, acabarem creant una pàgina d’una nova història col·lectiva a partir de la creativitat i la manipulació de diferents materials.

Amb la col·laboració de: 1.001 històries.

Aquesta activitat és dins la programació que complementa l’exposició “Micos. Una història de primats”. Podeu consultar aquí l’Agenda “Micos”.

Diumenges 26 de gener, 23 de febrer, 29 de març i 26 d'abril de 2020
D'11.30 a 13 h
90 minuts
Famílies amb infants de 6 a 10 anys
Activitat gratuïta amb el preu de l'entrada a l'exposició permanent (Planeta Vida) o a l'exposició temporal (Micos. Una història de primats)
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
És necessària la inscripció prèvia, de la data corresponent d'aquesta activitat, a l'enllaç superior de "Reserva d'entrades".