Jugatecambiental

Un espai engrescador amb proposta d’activitats per a les famílies, amb tallers i itineraris guiats per professionals d’educació ambiental.

Jardí Botànic Històric Activitats Jugatecambiental

Jardí Botànic Històric
Diumenges del 6 de març al 12 de juny de 2022
D'11.30 a 13.30 h, espai de joc lliure
De 12 a 13/14 h, un espai complementari d'activitat dirigida
Atenció: el diumenge 17 d'abril no es realitzarà aquesta activitat (Setmana Santa) ni tampoc l'1 de maig (Dia del Treball) per ser data de tancament anual
2 hores
Recomanat per a infants de 3 a 10 anys (en alguna activitat dirigida es poden admetre majors de 10 anys)
Joc
La reserva de l'activitat es realitza de manera presencial el mateix dia de l'activitat.

Més informació:
. a la secretaria de l'AAJBB: al tel. 932564170, dilluns i dimecres de 9 a 13 h i, divendres, de 15.30 a 19.30 h, o bé, a l'a/e info@amicsjbb.org.
. Fundesplai: a/e lmartinez@fundesplai.org

8a edició de la Jugatecambiental de primavera. Un punt d’informació, un espai d’activitat lliure i també de dirigida, destinat al públic familiar per passar un matí engrescador i, alhora, conèixer l’hort  de la masia i el món de les plantes. Hi trobareu un espai de joc per divertir-se i explorar, tallers guiats per educadors/es i itineraris guiats.

Enguany, iniciem el diumenge 6 de març la nova edició de les Jugatecambientals que es desenvolupen als parcs i les platges metropolitanes, sempre amb la mirada posada en la millora social i mediambiental del nostre entorn.

Organitza: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), i Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona (AAJBB)

Participa: Fundació Catalana de l’Esplai (Fundesplai)

Col·labora: Jardí Botànic de Barcelona  (JBB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona (MCNB)

Cada diumenge, Fundesplai oferirà a les famílies visitants un espai de joc lliure, d’11.30 a 13.30 h, adreçat a infants a partir de 3 anys.

A banda, hi haurà un espai d’activitat dirigida (també per a infants més grans) conduït per l’AAJBB, el MCNB i entitats d’educació ambiental, de 12 a 13/14 h.

Programa de l’espai d’activitats dirigides:

• 6 de març, Preparem l’hort del Jardí Botànic Històric
  • 13 de març, El refugi climàtic de la Dra. Shiva