Entre llums i ombres

Projectarem ombres i ens inspirarem en els seus contorns per tal de crear, amb el nostre propi traç, formes de vida i paisatges. Programació d’estiu

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Entre llums i ombres

Del 29 de juny a l'11 de setembre de 2021
. Dimarts i dijous, torns a les 11 h, 12 h i 13 h
. Dissabtes, torns a les 11 h, 12 h, 13 h, 16 h i 17 h
45 minuts
Tots els públics, infants a partir de 7 anys
Inscripcions presencials al taulell d'informació, el mateix dia de l'activitat, a partir de les 10 h, coincidint amb l'hora d'obertura del Museu.

L'activitat es farà seguint les mesures de seguretat a causa de la Covid-19.

Quines formes naturals t’evoquen les ombres? Què hi veus a les ombres? A vegades, mires una ombra i et recorda un ocell, un llangardaix, un arbre o, potser, el fons marí.

I si projectem ombres i ens inspirem en els seus contorns? Deixem anar la imaginació i creem formes de vida o, fins i tot, paisatges que completen les ombres amb la intervenció del nostre traç.

Observacions:
. En aquesta activitat, utilitzareu el vostre dispositiu mòbil per fer l’efecte de llum i ombra.
.
Cada unitat de convivència disposarà d’un espai delimitat i el seu joc de materials, els quals es desinfectaran després de cada ús.

Aquesta activitat forma part de la programació d’estiu 2021, del 28 de juny al 12 de setembre. Altres activitats programades:

Un Niu d’històries!
Del 29 de juny al 12 de setembre. De dimarts a diumenge, 11 h, 12 h i 13 h

Natura de prop – (In)visibles i (O)cultes
Museu de Ciències Naturals
Del 30 de juny al 12 de setembre. Dimecres i divendres, 11 h / 12 h i 13 h; diumenges, 11 h / 12 h / 13 h / 16 h i 17 h

Visita guiada al Terrat Viu
Museu de Ciències Naturals
Del 3 de juliol al 12 de setembre. Dissabtes, 18 h (en català); diumenges, 18 h (en català) i 19 h (en castellà)

Natura de prop – Diversitat d’abelles
Jardí Botànic
Del 29 de juny a l’11 de setembre. Dimarts, dimecres, dijous i dissabtes, 17 h, 18 h i 19 h