Entre llums i ombres

Projectarem ombres i ens inspirarem en els seus contorns per tal de crear, amb el nostre propi traç, formes de vida i paisatges. Programació d’estiu

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Entre llums i ombres

Del 29 de juny a l'11 de setembre de 2021
. Dimarts i dijous, torns a les 11 h, 12 h i 13 h
. Dissabtes, torns a les 11 h, 12 h, 13 h, 16 h i 17 h
45 minuts
Tots els públics, infants a partir de 7 anys
Inscripcions presencials al taulell d'informació, el mateix dia de l'activitat, a partir de les 10 h, coincidint amb l'hora d'obertura del Museu.

L'activitat es farà seguint les mesures de seguretat a causa de la Covid-19.

Quines formes naturals t’evoquen les ombres? Què hi veus a les ombres? A vegades, mires una ombra i et recorda un ocell, un llangardaix, un arbre o, potser, el fons marí.

I si projectem ombres i ens inspirem en els seus contorns? Deixem anar la imaginació i creem formes de vida o, fins i tot, paisatges que completen les ombres amb la intervenció del nostre traç.

Observacions:
. En aquesta activitat, utilitzareu el vostre dispositiu mòbil per fer l’efecte de llum i ombra.
.
Totes les activitats estan dissenyades seguint les mesures de seguretat vigents, cada unitat de convivència disposarà d’un espai delimitat. Màxim 3 infants per persona adulta.

Aquesta activitat forma part de la programació d’estiu 2021, del 28 de juny al 12 de setembre. Altres activitats programades:

Un Niu d’històries!
Del 29 de juny al 12 de setembre. De dimarts a diumenge, 11 h, 12 h i 13 h

Natura de prop – (In)visibles i (O)cultes
Museu de Ciències Naturals
Del 30 de juny al 12 de setembre. Dimecres i divendres, 11 h / 12 h i 13 h; diumenges, 11 h / 12 h / 13 h / 16 h i 17 h

Visita guiada al Terrat Viu
Museu de Ciències Naturals
Del 3 de juliol al 12 de setembre. Dissabtes, 18 h (en català); diumenges, 18 h (en català) i 19 h (en castellà)

Museum Quiz Summer Tour
Dimecres 30 de juny, de 21 a 23 h

Natura de prop – Diversitat d’abelles