Em roda el cap!

Un joc de pistes on hauràs de trobar quina és la planta del Jardí que ha emmetzinat la merla. Programació d’estiu

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Em roda el cap!

Jardí Botànic de Barcelona
Del 28 de juny al 12 de setembre de 2021
De dilluns a diumenge:
. Juny, juliol i agost, de 10 a 20 h
. Setembre, de 10 a 19 h
Lliure
Tots els públics, infants a partir de 5 anys
Joc
Activitat gratuïta amb el preu de l'entrada al Jardí Botànic
No cal inscripció prèvia.

L'activitat es farà seguint les mesures de seguretat a causa de la Covid-19.

A la merla del Jardí li roda el cap! Quina de les vuit plantes que ha picotejat li ha provocat aquest malestar? Per descobrir-ho, haureu de fer el mateix recorregut que l’ocell.

En cadascuna de les vuit plantes, trobareu una pista. Cada pista és una característica de la planta que esteu observant i que comparteix amb la planta que li fa rodar el cap a la merla.
Sumant les vuit pistes, acabareu obtenint una descripció de la planta que ha causat l’emmetzinament a la merla.

Pareu atenció! Només una de les vuit espècies compleix totes les característiques descrites en les pistes.

Observacions: és un joc autònom però presencial que complementa la visita al Jardí Botànic de Barcelona. Per jugar-hi només necessiteu un dispositiu mòbil propi amb connexió a Internet.

Més informacio!

Aquesta activitat forma part de la programació d’estiu 2021, del 28 de juny al 12 de setembre. Altres activitats programades:

Museum Quiz Summer Tour
Dimecres 30 de juny, de 21 a 23 h

Natura de prop – Diversitat d’abelles
Jardí Botànic
Del 29 de juny a l’11 de setembre. Dimarts, dimecres, dijous i dissabtes, 17 h, 18 h i 19 h

Motxilla per a naturalistes
Jardí Botànic
Tots els dies, en horari d’obertura del Jardí

De flor en flor. La seducció vegetal
De dimarts a diumenge, en horari d’obertura del Jardí