El jardí d’històries menudes. Contes per obrir bé els ulls

Complementarem ciència i literatura per tal d’inspirar-nos per dur a terme una creació relacionada amb les flors i els pol·linitzadors

Jardí Botànic de Barcelona Activitats El jardí d’històries menudes. Contes per obrir bé els ulls

Jardí Botànic de Barcelona
2ns dissabtes d'abril a juny de 2021, de 12 a 13.30 h
10 d'abril, de 12 a 13.30 h
8 de maig, de 12 a 13.30 h
12 de juny, de 12 a 13.30 h
1 hora i 30 minuts
Famílies amb infants de 4 a 7 anys
Activitat gratuïta amb el preu de l'entrada al Jardí Botànic de Barcelona
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal fer la reserva prèvia via l'enllaç anterior de "Reserva d'entrades" o de manera presencial a taquilles, el mateix dia de l'activitat.

Aforament: 10 persones més l'educadora.

L'activitat es farà seguint les mesures de seguretat a causa de la Covid-19

Una proposta familiar on ciència i literatura es complementen. A partir de tres històries fantàstiques i de personatges ben diversos, ens inspirarem per acabar creant flors i pol·linitzadors ben seductors. També compartirem una bona estona de lectura en família.

És molt recomanable visitar prèviament l’exposició temporal “Més que abelles. Pol·linitzadors i flors, la vida en joc“.

Espai: l’activitat es realitza al prat de davant l’Institut Botànic de Barcelona, situat dins del Jardí Botànic. Cal tenir en compte que, des de l’accés al Jardí fins a l’espai indicat hi ha un recorregut d’uns 15 minuts.

Activitat entorn l’exposició temporal Més que abelles. Pol·linitzadors i flors, la vida en joc.