De flor en flor. La seducció vegetal

Activitat autoguiada per a tota la família on relacionarem flors i pol·linitzadors, la seducció vegetal del Jardí, a través d’un quadern i la vostra imaginació.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats De flor en flor. La seducció vegetal

Jardí Botànic de Barcelona
En horari d'obertura de l'exposició temporal del Jardí Botànic de Barcelona (fins al 17/10/2021)
. Novembre, desembre i gener, de dimarts a diumenge, de 10.30 a 17 h
. Febrer i març, de 10.30 a 18 h, de dimarts a diumenge, de 10.30 a 18 h
. Abril, maig, setembre i octubre, de dimarts a diumenge, de 10.30 a 19 h
. Juny, juliol i agost, de dimarts a diumenge, de 10.30 a 20 h
Observacions: no es permetrà l'entrada mitja hora abans del tancament de l'exposició temporal.
Tots els públics, recomanada als infants a partir de 5 anys
Espai de descoberta
Activitat gratuïta amb el preu de l'entrada al Jardí Botànic de Barcelona
No es necessària la inscripció prèvia.

Us convidem a imaginar-vos una flor amb totes les seves característiques de seducció (color, forma i olor) i relacionar-la amb un pol·linitzador. Aquesta serà la hipòtesi de partida.

Seguint les pautes d’aquest material autoguiat, podreu passejar pel Jardí Botànic i descobrir el magnífic món de les flors i els pol·linitzadors.

Aquest quadern, una proposta per realitzar conjuntament en família, està disponible a la part final de l’exposició temporal.

Imatge de castleguard.

Activitat entorn l’exposició temporal Més que abelles. Pol·linitzadors i flors, la vida en joc.