Jardí Botànic de Barcelona Activitats

De flor en flor

Us convidem a imaginar-vos una flor amb totes les seves característiques de seducció (color, forma i olor) i relacionar-la amb un pol·linitzador. Aquesta serà la hipòtesi de partida.

Seguint les pautes d’aquest material autoguiat, podreu passejar pel Jardí Botànic i descobrir el magnífic món de les flors i els pol·linitzadors.

Aquest quadern, una proposta per realitzar conjuntament en família, està disponible a la part final de l’exposició temporal del Jardí Botànic “Més que abelles”.

Imatge de castleguard.

Aquesta activitat és dins la programació que complementa l’exposició Més que abelles. Pol·linitzadors i flors, la vida en joc

Jardí Botànic de Barcelona
A partir de l'1 de novembre de 2020, en horari d'obertura de l'exposició temporal del Jardí Botànic de Barcelona (fins al 17/10/2021).
Públic familiar, amb infants a partir de 6 anys
Espai de descoberta