La piuladissa de la tardor

Una oportunitat per passejar pel Jardí Botànic i aprendre a identificar els diferents ocells que hi habiten. Si podeu porteu prismàtics! Amb el guiatge de Pau Ortega (UdiCO)

Jardí Botànic de Barcelona Activitats La piuladissa de la tardor

Jardí Botànic de Barcelona
Dissabte 7 d'octubre de 2023
De 18 a 19.30 h
1 hora i 30 minuts
Famílies (infants a partir de 7 anys)
Itinerari guiat
Activitat gratuïta
Informació i reserves
A/e activitatsmetropolitanes@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

La inscripció s'obrirà 10 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat i es tancarà el divendres abans del dia de l'activitat, a les 13 h. Només podeu considerar confirmada l'activitat si rebeu un correu de confirmació que us assegura que hi esteu inscrits i us informa del punt de trobada, l'hora i el lloc. Guardeu aquest correu per si us el demanen a l'inici de l'activitat.

Aforament: 20 persones.

Durant les activitats es poden fer fotos generals per a la divulgació i la difusió de les nostres activitats en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges, us demanem que ho comuniqueu al responsable de l’activitat per tenir-ho en consideració.

El Jardí Botànic ens permet observar una gran diversitat d’ocells però… com els observem? Com els identifiquem? Quines són les millors èpoques de l’any per a fer-ho?

Coneixerem els ocells que habiten el Jardí de la mà d’una persona experta en ornitologia.

A càrrec de: Pau Ortega,  UdICO, Unitat de Divulgació de la Ciència i els Ocells. Institut Català d’Ornitologia.

Punt de trobada: taquilles del Jardí Botànic de Barcelona
Coordenades GPS: 41.36204159691088,   2.1576949081313392

Observacions: porteu prismàtics si en teniu.

Activitat accessible a mobilitat reduïda

Més informació: Agenda de l’AMB

Promotors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 17è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

• Des de 20-04-2024
  • Fins a 20-04-2024