Visites guiades

Coneixerem l’exposició permanent del Museu, a través de la perspectiva LGTBI+, amb el guiatge dels comissaris d’aquest projecte, Joan Martí i Simón Perera.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Visites guiades

Diumenges 23 de gener, 20 de febrer, 20 de març, 24 d'abril, 22 de maig i 19 de juny de 2022
12.30 a 13.30 h
1 hora
Públic general
Itinerari guiat
Activitat gratuïta inclosa amb el preu de l'entrada a l'exposició permanent "Planeta Vida".
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí

Cal reserva prèvia a través de l'enllaç superior de "Reserva d'entrades" quan estigui habilitat:

Pel 23 de gener, l'enllaç indicat per a la reserva d'entrades s'habilitarà el 12 de gener.
Pel 20 de febrer, l'enllaç per a la reserva d'entrades s'habilitarà el 24 de gener.
Pel 20 de març, l'enllaç per a la reserva d'entrades s'habilitarà el 21 de febrer.
Pel 24 d'abril, l'enllaç per a la reserva d'entrades s'habilitarà el 21 de març.
Pel 22 de maig, l'enllaç per a la reserva d'entrades s'habilitarà el 25 d'abril.
Pel 19 de juny, l'enllaç per a la reserva d'entrades s'habilitarà el 23 de maig.

El Museu estrena l’exposició Una mirada LGTBI+ a Planeta Vida i ens convida a conèixer-la amb el guiatge dels seus comissaris, Joan Martí i Ventura i Simón Perera del Rosario. Amb ells ens endinsarem a l’exposició permanent i descobrirem la diversitat dels comportaments sexuals i de gènere del món animal

Informació: Una mirada LGTBI+ a Planeta Vida

El projecte neix de la necessitat d’acostar-nos a la cultura des de la pluralitat. Dona veu a qui no n’ha tingut i acosta el Museu a totes les audiències per apropar-les a realitats diferents. La pretensió és arribar a la comprensió de totes les persones i de les seves realitats, les seves identitats, els seus contextos, les seves històries…

Activitat inclosa dins de la campanya de ciutat Museus LGTBI · l’Orgullosa Barcelona, de festa i de reivindació dels drets i llibertats dels col·lectius LGTBI.

Altres activitats del Museu incloses en l’Orgullosa Barcelona:

. 16 de juny de 2022, Club dels llunàtics i llunàtiques, amb el convidat Albert Barberà (tertúlia)
. 30 de juny de 2022, Jornada Museus LGTBI (taules rodones, online)
. Una mirada LGTBI+ a Planeta Vida (exposició)

• Des de 19-04-2024
  • Fins a 19-04-2024