Flora de fora als afores

Aprendrem com podem minimitzar els riscos d’invasió de la flora al·lòctona i com podem preseervar la flora autòctona.

Riu Besòs · St. Adrià de Besòs Activitats Flora de fora als afores

Riu Besòs · St. Adrià de Besòs
Diumenge 15 de novembre de 2020
D'11 a 13 h
2 hores
Públic familiar (infants a partir de 10 anys)
Itinerari guiat
Activitat gratuïta
Activitat cancel·lada
Informació i reserves
activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (de dl. a dv., de 9 a 13 h)
Cal fer reserva prèvia. El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat.

En aplicació de les noves mesures davant l'augment de contagis de la Covid-19, aquesta activitat es cancel·la.

Per què les espècies invasores són un problema? Quin és el paper dels jardins? Com podem preservar la biodiversitat de la ciutat? Com podem minimitzar els riscos d’invasió? L’itinerari pel Besòs us permetrà reflexionar sobre tots aquests aspectes i aprendre a reconèixer la flora autòctona i al·lòctona que envolta la desembocadura del riu.

Activitat accessible a mobilitat reduïda

Lloc: riu Besòs, port Fòrum, Sant Adrià de Besòs.
Punt de trobada: estació del Trambesòs “Port Fòrum”.

A càrrec de: Nusos. Activitats científiques i culturals, SCCL.

Col·labora: Ajuntament de Barcelona i Ajuntament de Sant Adrià de Besòs.

Organitzadors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 14è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

El Calendari de les activitats programades del Cicle ha sofert nombroses modificacions a causa de la crisi sanitària provocada per la Covid-19. Podeu fer la consulta actualitzada al següent enllaç: Consulta actualitzada de totes les activitats del Cicle

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

• Des de 20-04-2024
  • Fins a 20-04-2024