La festa del Medi Ambient

Jocs i activitats, com el taller d’estampació de samarretes bestials, mentre reflexionem sobre la importància de la natura.

Parc de Can Zam Activitats La festa del Medi Ambient

Parc de Can Zam
Diumenge 2 de juny de 2019
De 10 a 14 h
4 hores
Famílies
Festa ciutadana
Activitat gratuïta
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat i acaba el divendres abans de l'activitat.

Durant les activitats es poden fer fotos generals per a la divulgació i la difusió de les nostres activitats en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges us demanem que ho comuniqueu al responsable de l'activitat.

Amb motiu del Dia Mundial del Medi Ambient celebrarem una festa amb moltes activitats i jocs adreçats a petits i joves on podreu passar una bona estona. Reflexionarem sobre la importància que té la natura mentre fem jocs i taller, com el d’estampació de samarretes bestials.

Activitat accessible a mobilitat reduïda

Lloc: parc de Can Zam, avinguda de Francesc Macià, 209, Santa Coloma de Gramenet.
Punt de trobada: just passat el llac del parc de Can Zam.
Coordenades: N. 41.457347 E. 2.196318
Com arribar-hi

A càrrec de: Bosc de Llum.

Col·labora: Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.

Promotors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Novetats: podeu consultar aquí noves activitats del programa durant el mes de juny.

Activitat emmarcada dins del programa del 13è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el calendari-resum

Consulteu totes les activitats de l’Agenda de l’AMB

Aquesta és la tretzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

• Des de 18-04-2024
  • Fins a 18-04-2024