Fem petits hotels d’insectes

Construirem petits espais per afavorir la presència d’aquests petits animalons tan importants per a la biodiversitat.

Parc del Riu Activitats Fem petits hotels d’insectes

Parc del Riu
Diumenge 2 de juny de 2019
D'11.30 a 13.30 h
(Activitat estava prevista inicialment pel 26 de maig. S'ha ajornat al 2 de juny)
2 hores
Famílies
Jornada participativa
Activitat gratuïta
Aquesta activitat ha canviat de data
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat i acaba el divendres abans de l'activitat.

Durant les activitats es poden fer fotos generals per a la divulgació i la difusió de les nostres activitats en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges us demanem que ho comuniqueu al responsable de l'activitat.

En el marc de la Festa del riu del Prat, farem un taller per aprendre a construir petits espais per afavorir la presència d’aquests animalons que fan possible el funcionament dels ecosistemes.

Activitat parcialment accessible a mobilitat reduïda

Lloc: parc del Riu, B-250, 22, El Prat de Llobregat.
Punt de trobada: jugatecambiental del parc del Riu, al mòdul amb dibuixos a la zona on hi ha els umbracles.
Coordenades: N.  41.3303787 E.  2.1074889
Com arribar-hi

A càrrec de: La Vola.

Col·labora: Ajuntament del Prat de Llobregat.

Promotors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Novetats: podeu consultar aquí noves activitats del programa durant el mes de juny.

Activitat emmarcada dins del programa del 13è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el calendari-resum

Consulteu totes les activitats de l’Agenda de l’AMB

Aquesta és la tretzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

• Des de 25-04-2024
  • Fins a 25-04-2024