Flors i violes

Recorrerem el parc a la recerca de plantes ruderals i farem un inventari per conèixer la vegetació pròpia d’un prat.

Parc de la Fontsanta Activitats Flors i violes

Parc de la Fontsanta
Dissabte 27 d'abril de 2019
De 12 a 13.30 h
1 hora i 30 minuts
Públic adult
Itinerari guiat
Activitat gratuïta
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat i acaba el divendres abans de l'activitat.

Durant les activitats es poden fer fotos generals per a la divulgació i la difusió de les nostres activitats en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges us demanem que ho comuniqueu al responsable de l'activitat.

Activitat de descoberta de la vegetació dels prats florits del parc de la Fontsanta que s’inicia amb una breu xerrada sobre la importància dels prats per a la biodiversitat del parc i com l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) fa una gestió sostenible del parc. Posteriorment, es recorreran diferents espais del parc a la recerca de les plantes ruderals que conformen els prats i es farà un inventari de les mateixes.

Activitat accessible a mobilitat reduïda (parcial)

Lloc: parc de la Fontsanta, carrer de la Fontsanta, 16, Sant Joan Despí.
Punt de trobada: Casa de les Aigües, al parc de les Aigües.
Com arribar-hi

A càrrec de: Centre Mediambiental l’Arrel.

Col·labora: Ajuntaments d’Esplugues de Llobregat, Sant Joan Despí i Sant Just Desvern.

Promotors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 13è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el calendari-resum

Consulteu totes les activitats de l’Agenda de l’AMB

Aquesta és la tretzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

• Des de 19-04-2024
  • Fins a 19-04-2024