Visita Som Natura amb els Amics del Museu

Una visita per saber, per reflexionar i per actuar, de la mà de Carles Castell, assessor de l’exposició temporal.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Visita Som Natura amb els Amics del Museu

Dissabte 23 de febrer de 2019
De 10.15 a 12 h
1 hora i 45 minuts
Socis de l'AAMCNB i públic en general.

A partir de 12 anys.
Itinerari guiat
Socis i sòcies de l'AAMCNB: gratuïta.

Públic en general: aportació voluntària.
Informació i reserves
amicsmcnb@gmail.com
Aforament limitat a 20 persones. Cal inscripció prèvia, al correu que s'hi indica més a dalt, amb les vostres dades: nom, cognoms i telèfon.

Aquesta visita guiada per l’exposició temporal Som Natura, és un recorregut pels diferents àmbits de l’exposició amb una tertúlia posterior que ens farà reflexionar sobre els valors i els beneficis de la natura i sobre l’impacte de l’ésser humà sobre la biodiversitat i que pretén animar-vos a participar en alguna de les iniciatives ciutadanes de seguiment i conservació de la diversitat biològica.

A càrrec de Carles Castell, assessor científic i divulgador de l’exposició temporal.

Lloc: exposició Som Natura, Museu de Ciències Naturals de Barcelona, pl. Leonardo da Vinci, 4-5, parc del Fòrum, Barcelona.

Organitza: AAMCNB (Associació d’Amics del Museu de Ciències Naturals de Barcelona).

• Des de 24-04-2024
  • Fins a 24-04-2024