NiuViu: Els sons que envolten l’arbre

Amb el grup Muxics intentarem reproduir la música que fa la natura entorn d’un arbre.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu: Els sons que envolten l’arbre

Dissabte 12 de gener de 2019
1a. sessió: a les 16.30 h
2a. sessió: a les 18 h
60 minuts
Infants fins als 3 anys
Espai de descoberta
2,50 € per infant (cada infant ha de venir acompanyat d'un adult)
Informació i reserves
activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (de dl. a dv., de 10 a 13 h)
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
. Informació per a infants amb al·lèrgia: es manipularan fruits secs.

. És necessària la inscripció prèvia, via l'enllaç superior de "Reserva d'entrades".

. El període d'inscripció per obtenir la reserva comença 10 dies hàbils abans de la data de l'activitat (a partir del 28 de desembre i es tancarà el mateix dissabte de l'activitat, a les 14 h, moment a partir del qual les places lliures es posaran a la venda a taquilles.

. Feta la reserva, només es procedirà a la devolució del preu si l'activitat no es realitza per causa imputable a aquest Museu.

. L’hora obligatòria d’arribada de les famílies ha de ser de 15 minuts abans de l'inici de l'activitat; és a dir, d'acord amb el torn triat, a les 16.15 h o a les 17.45 h. En cas contrari, la plaça reservada s'oferirà a taquilles a les familíes interessades.

. Cada infant ha de venir acompanyant d'un adult.

A l’entorn de l’arbre se sent el cruixir de les fulles, els aglans que cauen entre les branques, ara hi surt una flor a qui desperta curiositat i s’aproxima a visitar-la.

Hi ha qui troba refugi en el tronc o qui simplement es passeja vora la soca de l’arbre. Quantes coses que l’envolten!

Amb la col·laboració del grup Muxics farem música al voltant de l’arbre del Niu.

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de ciència, un espai destinat a famílies amb infants fins als 6 anys. Aquest Niu de ciència temàtic es fa cada segon dissabte de mes.

• Des de 20-04-2024
  • Fins a 20-04-2024