Parc de la Fontsanta Activitats

Endolla't a la mobilitat sostenible

Itinerari guiat en bicicleta que recorrerà els parcs metropolitans d’Esplugues de Llobregat per conèixer els valors de cadascun: descobrirem les caixes niu del parc de la Fontsanta, la vegetació del parc de la Solidaritat i l’itinerari botànic del parc de Can Vidalet.

Observació: és imprescindible portar casc.

Imatge de Josep Cano (Àrea Metropolitana de Barcelona).

Punt de trobada: Aula d’Educació Ambiental del parc de la Fontsanta (al costat de l’esplanada del bar), Sant Joan Despí

Coordenades: N41.369880, E2.070256

Col·labora: Ajuntament d’Esplugues de Llobregat

Participen: Centre Mediambiental l’Arrel, Som Bici i Fundesplai

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

Parc de la Fontsanta
Diumenge 14 d'octubre de 2018
D'11 a 14 h
3 hores
Públic adult. Infants a partir de 14 anys
Itinerari guiat
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.