Riu Besòs · St. Adrià de Besòs Activitats

Flora de fora als afores

Per què les espècies invasores són un problema? Quin és el paper dels jardins? Com podem preservar la biodiversitat a la ciutat? Com podem minimitzar els riscos d’invasió?

Aquest itinerari pel Besòs ens permetrà reflexionar sobre tots aquests aspectes i aprendre a reconèixer la flora autòctona i al·lòctona que envolta la desembocadura del riu.

Conyza sumatrensis, originària d’Amèrica del Nord. Imatge de Harry Rose.

Punt de trobada: Estació del Trambesòs, Port Fòrum, Sant Adrià de Besòs

Coordenades: N41.418798, E2.226106

Col·labora: Consorci del Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Participa: Nusos. Activitats Científiques i Culturals, SCCL

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

Riu Besòs · St. Adrià de Besòs
Diumenge 6 de maig de 2018
D'11 a 13 h
2 hores
Públic familiar (infants a partir de 10 anys)
Itinerari guiat
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.