Parc de Can Buxeres Activitats

Fem una casa per a marietes

Les marietes són molt bones controladores de plagues als horts i jardins, però necessiten llocs on refugiar-se. Construirem una casa per a les marietes mentre n’expliquem la biologia i quin paper tenen dins l’ecosistema de l’hort.

Il·lustració de la Carta de Carlota (Àrea Metropolitana de Barcelona).

Activitat accessible

Punt de trobada: Jugatecambiental del parc de Can Buxeres (accés per l’av. Josep Tarradellas, davant del núm. 219), L’Hospitalet de Llobregat

Coordenades: N41.364359, E2.095586

Col·labora: Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat

Participa: Associació Bosc de Llum

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

Parc de Can Buxeres
Dissabte 26 de maig de 2018
D'11.30 a 13.30 h
2 hores
Públic familiar (infants a partir de 6 anys)
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.