Fem de biòlegs

Explorarem el parc i descobrirem espècies invisibles a simple vista.

Parc de Can Lluc Activitats Fem de biòlegs

Parc de Can Lluc
Diumenge 13 de maig de 2018
D'11.30 a 13.30 h
2 hores
Públic familiar (totes les edats)
Itinerari guiat, Taller
Activitat gratuïta
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.

Què veieu quan aneu al parc de Can Lluc? Un espai verd on només podem veure arbres o un lloc ple de vida amagada? Explorarem el parc com els biòlegs i descobrirem totes aquestes espècies que són invisibles als nostres ulls. Per finalitzar l’activitat, alliberarem algun exemplar d’au tractada al Centre de Recuperació de Fauna de Torreferrussa, si en tenen de disponibles.

Imatge de Josep Cano (Àrea Metropolitana de Barcelona).

Punt de trobada: Jugatecambiental del parc de Can Lluc. Accés al parc des de l’av. Onze de Setembre, s/n, Santa Coloma de Cervelló

Coordenades: N41.369619, E2.017719

Col·labora: Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló

Participen: Associació Bosc de Llum i Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Torreferrussa

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

• Des de 25-04-2024
  • Fins a 25-04-2024