Platja del Remolar Activitats

Qui es menja qui?

Petits i grans coneixerem una de les platges metropolitanes on es conserva un paisatge natural amb ecosistema dunar. Descobrirem diverses espècies d’animals, petxines i petits crustacis i els identificarem.

Imatge de María José Reyes (Àrea Metropolitana de Barcelona)

Punt de trobada: Punt d’informació dels Espais Naturals del Delta del Llobregat Remolar-Filipines (aparcament a 1,5 km. aprox.), Viladecans

Coordenades: N41.278763, E2.063761

Col·labora: Ajuntament de Viladecans

Participa: Submon

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

Platja del Remolar
Dissabte 28 d'abril de 2018
De 10 a 13 h
3 hores
Públic familiar (infants a partir de 6 anys)
Itinerari guiat, Taller
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.