La caricatura del cant dels ocells

Aprendrem a descriure, identificar i dibuixar el cant dels ocells dels boscos i brolles mediterranis.

Parc de l’Ermita del Pla de Sant Joan Activitats La caricatura del cant dels ocells

Parc de l’Ermita del Pla de Sant Joan
Diumenge 10 de juny de 2018
D'11 a 13.30 h
2 hores i 30 minuts
Públic familiar (infants a partir de 10 anys)
Itinerari guiat
Activitat gratuïta
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.

Sortida per aprendre a descriure, identificar i dibuixar el cant dels ocells dels boscos i brolles mediterranis. La passejada s’amanirà amb l’observació d’altres rastres que es trobin (petjades, pinyes rosegades, etc.) i amb apunts dels usos tradicionals i moderns dels boscos.

Imatge de Poolplay.

Punt de trobada: Esplanada del parc de l’Ermita del Pla de Sant Joan, Camí Estret, s/n, La Palma de Cervelló

Coordenades: N41.406119, E1.978707

Col·labora: Ajuntament de La Palma de Cervelló

Participa: Pere Alzina

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

• Des de 25-04-2024
  • Fins a 25-04-2024