Parc de l’Ermita del Pla de Sant Joan Activitats

La caricatura del cant dels ocells

Sortida per aprendre a descriure, identificar i dibuixar el cant dels ocells dels boscos i brolles mediterranis. La passejada s’amanirà amb l’observació d’altres rastres que es trobin (petjades, pinyes rosegades, etc.) i amb apunts dels usos tradicionals i moderns dels boscos.

Imatge de Poolplay.

Punt de trobada: Esplanada del parc de l’Ermita del Pla de Sant Joan, Camí Estret, s/n, La Palma de Cervelló

Coordenades: N41.406119, E1.978707

Col·labora: Ajuntament de La Palma de Cervelló

Participa: Pere Alzina

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

Parc de l’Ermita del Pla de Sant Joan
Diumenge 8 d'abril de 2018
D'11 a 13.30 h
2 hores i 30 minuts
Públic familiar (infants a partir de 10 anys)
Itinerari guiat
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.