Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu Blau Ja estem a punt per a la Mercè!

Ja estem a punt per a la Mercè!

21 setembre 2016

Portes obertes

El proper dissabte 24, dia de la Mercè hi haurà jornada de portes obertes al Museu Blau de 10 a 20h i al Jardí Botànic de 10 a 19h.

Aprofiteu també per gaudir de les portes obertes de l’exposició temporal: Spinosaurus, el gegant perdut del Cretaci

Criatures terrestres

Museu Blau, dissabte 24 setembre. Passis de 17.30h a 19h

Dues criatures que es troben i es reconeixen com iguals i diferents, alhora que es barregen i es fusionen. Un espectacle de circ i dansa a càrrec de la companyia Plásmata.  Més informació.

Barnabás Cuentacaminos

Museu Blau, dissabte 24 setembre. 12.30h i 13.30h

Espectacle de titelles adreçat al públic familiar, que es basa en les criatures màgiques de la fantasia heroica, com els elfs, follets, genis i ogres. Un espectacle de la companyia Mau Teatro. Més informació

CartellGran2016

Consulta tot el el programa de les Festes #Mercè16  aquí.