Planeta Terra: coneix i actua

Museu de Zoologia Juny 2006

Visitan's ExposicionsExposicions temporalsAnteriors Planeta Terra: coneix i actua

L’exposició analitza, a través de tres propostes audiovisuals i gràfiques, els canvis ambientals als quals ha estat sotmès el planeta durant els darrers anys.

Les dues primeres són mostres fotogràfiques que il·lustren l’impacte ambiental de l’activitat humana. NorthSouthEastWest mostra alguns dels efectes provocats pel canvi climàtic en diferents regions del planeta i recull diverses iniciatives que s’estan posant en pràctica arreu del món per reduir aquests efectes. Yana Curi examina les repercussions mediambientals i sanitàries de l’explotació del petroli a l’Amazònia equatoriana. La tercera mostra, Zoom submarí, posa de manifest que l’estudi dels ecosistemes obre una via alternativa, basada en el coneixement científic, per millorar l’aprofitament i l’ús racional dels recursos.

Tres visions de la realitat que ens conviden a la reflexió. Un únic missatge que gira al voltant de la sostenibilitat. Es tracta de CONÈIXER el nostre PLANETA per poder entendre’l i ACTUAR en conseqüència.

Documents que us poden interessar

Dates:
Juny 2006
Lloc:
Museu de Ciències Naturals de la Ciutadella (Edifici de Zoologia)