MontPhoto, 20 anys inspirats per la natura

Museu de Ciències Naturals de Barcelona 18/10/2016 - 29/01/2017

Visitan's ExposicionsExposicions temporalsAnteriors MontPhoto, 20 anys inspirats per la natura

Des de fa dues dècades, l’entitat cultural MontPhoto, organitzadora del Concurs Internacional de Fotografia de Natura i el festival MontPhoto FEST, té com a missió valorar, promocionar i difondre l’art de la fotografia de la natura i contribuir a la defensa mediambiental, el conservacionisme i l’ecologisme.

Imatges innovadores i inspiradores, llocs desconeguts, noves visions dels éssers vius, comportaments sorprenents i noves interpretacions d’allò que ja és conegut. Una mirada que documenta la diversitat, la bellesa, el misteri i la fragilitat de la vida al planeta.

Des de 1997, MontPhoto premia l’excel·lència en fotografia

Per a MontPhoto, els concursos fotogràfics no són una finalitat en si mateixos, sinó més aviat mitjans per a una altra finalitat molt més important: la difusió de les obres que hi participen i dels seus autors.

Al llarg de tots aquests anys s’han rebut moltes imatges al concurs, milers d’imatges procedents de fotògrafs de tot el món. Aquesta mostra retrospectiva permet admirar algunes de les fotografies més belles presentades al concurs MontPhoto durant aquests vint anys.

www.montphoto.com

Dates: