Monsieur Ardan, gran viatger del segle XIX

Museu de Ciències Naturals de Barcelona del 26 de setembre de 2013 al febrer de 2014

Visitan's ExposicionsExposicions temporalsAnteriors Monsieur Ardan, gran viatger del segle XIX

Us presentem un dels personatges més significatius, i tal vegada desconeguts i misteriosos, del segle XIX.

Monsieur Ardan, és el pseudònim amb què el viatger infatigable, protagonista d’aquesta exposició , va signar la seva obra. Un home del Renaixement que dominava tot de diferents disciplines, com la fotografia, la literatura, el dibuix, la botànica, l’aeronàutica i la ciència.

L’exposició, a través del personatge, és una mirada instrospectiva de la societat, la ciència i la cultura del segle XIX. Es presenta material divers provinent de fonts privades i institucionals, que no deixa de ser només una part de la seva empremta, ja que gran part del seu llegat va desaparèixer en l’incendi que es va declarar a la seva residència de la Bretanya francesa, el Château d’Eau.

La recerca de la seva figura i de la seva obra, encara continua.

Producció: Xavier Mulet

Dates: del 26 de setembre de 2013 al febrer de 2014

Lloc: Espai ciència i més del Museu Blau

Accès lliure

Dates:
del 26 de setembre de 2013 al febrer de 2014
Lloc:
espai Ciència i Més (vestíbul del Museu Blau)
Horari:
De dimarts a dissabte, de 10 a 19 h. Diumenge de 10 a 20 h.
Preu: