Alt

Monsieur Ardan, gran viatger del segle XIX

Museu Blau
del 26 de setembre de 2013 al febrer de 2014

Us presentem un dels personatges més significatius, i tal vegada desconeguts i misteriosos, del segle XIX.

Monsieur Ardan, és el pseudònim amb què el viatger infatigable, protagonista d’aquesta exposició , va signar la seva obra. Un home del Renaixement que dominava tot de diferents disciplines, com la fotografia, la literatura, el dibuix, la botànica, l’aeronàutica i la ciència.

L’exposició, a través del personatge, és una mirada instrospectiva de la societat, la ciència i la cultura del segle XIX. Es presenta material divers provinent de fonts privades i institucionals, que no deixa de ser només una part de la seva empremta, ja que gran part del seu llegat va desaparèixer en l’incendi que es va declarar a la seva residència de la Bretanya francesa, el Château d’Eau.

La recerca de la seva figura i de la seva obra, encara continua.

Producció: Xavier Mulet

Dates: del 26 de setembre de 2013 al febrer de 2014

Lloc: Espai ciència i més del Museu Blau

Accès lliure

Dates:
del 26 de setembre de 2013 al febrer de 2014
Lloc:
espai Ciència i Més (vestíbul del Museu Blau)
Horari:
De dimarts a dissabte, de 10 a 19 h. Diumenge de 10 a 20 h.
Preu:

Exposicions en curs