De la llavor als fruits

Jardi Botanic Des del 21 de desembre de 2008 al 30 de novembre 2009

Visitan's ExposicionsExposicions temporalsAnteriors De la llavor als fruits

Amb la inauguració d’aquesta exposició l’Associació va celebrar el seu 15 aniversari, l’any 2008. Quinze anys dedicats a les plantes i donar suport al Jardí. Això es tradueix en el compromís de més d’un miler de persones que durant aquests anys han fet créixer el Jardí.

L’exposició neix dins d’un procés àmpliament participatiu. S’ha organitzat a partir d’una selecció de textos escrits pels propis voluntaris on expressen allò que els anima a formar part de l’Associació.

Són nou lones expositives que expressen quines són les diverses activitats que realitzen els membres de l’Associació. Activitats com la iniciada el mateix any 2008: desenvolupar un hort a la masia del Jardí Botànic Històric, amb la intenció de recuperar aquest espai per a la ciutadania i convertir-lo en un punt de referència per a la defensa de la diversitat hortícola.

L’Associació vol, a partir d’aquesta exposició, continuar el seu camí fent créixer el nombre de socis i voluntaris per, en conseqüència, seguir fent créixer el Jardí.

Documents que us poden interessar

Dates:
Des del 21 de desembre de 2008 al 30 de novembre 2009