Comunicació Actualitat Notícies del MuseuGeneral El Museu col·labora amb el Màster de Geoinformació

El Museu col·labora amb el Màster de Geoinformació

4 juliol 2016

El Museu de Ciències Naturals de Barcelona col·labora amb el Màster de Geoinformació promogut per Laboratori d’Informació Geogràfica i Teledetecció, UAB, i l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya. Concretament, el Museu acull un alumne del Màster en pràctiques per desenvolupar un projecte proposat a iniciativa del propi Museu.

El proper dimarts 5 de juliol tindrà lloc un taller en Geoserveis i una sessió informativa del Màster en Geoinformació (Màster en Tecnologies de la Informació Geogràfica)  a la Facultat de Filosofia i LLetres de la UAB.

Si esteu interessats en els SIG us en deixem el programa de la sessió i taller:

• 16:00 – 16:20 Presentació del màster a càrrec de Joan Nunes (coordinador del Màster –UAB–)
  • 16:20 – 16:40 Programa europeu Copernicus: Sentinel 2 a càrrec de Jordi Corbera (coordinador del màster –ICGC–)
  • 16:40 – 17:20 Taller en Geoserveis Sentinel 2 a càrrec de Ignacio Ferrero (Responsable tècnic del màster –LIGIT–)
  • 17:20 – 17:30 Precs i preguntes

Per més informació i inscripcions:  mtig@uab.cat