Comunicació Actualitat Notícies del MuseuGeneral Celebrem el Dia Internacional dels Museus

Celebrem el Dia Internacional dels Museus

12 maig 2016

El proper dimecres 18 de maig el Museu de Ciències Naturals de Barcelona se suma com cada any a la celebració del Dia Internacional dels Museus, oferint una jornada de portes obertes al Museu Blau i al Jardí Botànic, així com accés gratuït a les seves exposicions temporals:

Nutrició, impuls vital (últims dies)

Tòtems

El 1977 el Consell Internacional de Museus (ICOM) va crear el Dia Internacional dels Museus per sensibilitzar el públic sobre el paper dels museus en el desenvolupament de la societat, i des de llavors la popularitat de l’esdeveniment no ha deixat de créixer. El 2015 el Dia Internacional dels Museus va aconseguir una xifra rècord de participació: més de 35 000 museus en uns 145 països.

IMDPoster2016-catalan

L’edició d’enguany està dedicada al tema Museus i Paisatges Culturals, per reconèixer el paper que juguen els museus com ambaixadors del territori del què formen part, compromesos en la protecció activa del seu patrimoni cultural i natural.

Visiteu el lloc web oficial del Dia Internacional dels Museus