Visita guiada al Terrat Viu

Vine a descobrir un espai verd de vegetació adaptada a la proximitat del mar, en línia amb les noves actuacions ambientals. Programació de Nadal

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Visita guiada al Terrat Viu

27 de desembre de 2020 i, 2 i 3 de gener de 2021
4 torns:
. 11 a 11.35 h, en català
. 11.45 a 12.20 h, en castellà
. 12 a 12.35 h, en català
. 13.15 a 13.50 h, en català
35 minuts
Públic general, recomanada per a infants a partir de 7 anys
Itinerari guiat
Activitat cancel·lada
Aquesta activitat ha estat cancel·lada seguint el protocol de les mesures sanitàries contra la Covid-19 establertes per Nadal.

Cal fer la reserva prèvia via l'enllaç de "Reserva d'entrades", quan estigui habilitat.

Voleu conèixer el nou espai expositiu del Museu? Un espai viu on trobareu una vegetació preparada per a les inclemències del temps. Una coberta vegetal on gaudir de la reconnexió amb la natura.

Abasta 7.100 m2 de flora adaptada al clima mediterrani i, particularment, a la gran proximitat del mar. Està distribuït en tres prats i tres llacunes silvestres. Un projecte fet realitat que s’inscriu dins de les línies d’actuació de la Declaració d’Emergència Climàtica i el Pla Clima promoguts per l’Ajuntament de Barcelona.

Punt de trobada: espai expositiu del Terrat Viu, amb accés pel vestíbul del Museu.

També us poden interessar les visites lliures del Terrat Viu: informació

Activitat emmarcada dins de la programació de Nadal 2020. A continuació, altres activitats de la nostra programació nadalenca.

Al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum):

. Un Niu d’històries! CANCEL·LADA

Natura de prop – Vampirs i Perucho. Alls, verdolagues i plantes carnívores CANCEL·LADA

. Entre llums i ombres CANCEL·LADA

. Perucho Breakout

. Museum Quiz familiar CANCEL·LADA

Al Jardí Botànic de Barcelona (parc de Montjuïc):

. El jardí d’històries menudes. Contes per obrir bé els ulls CANCEL·LADA

. Natura de prop – Diversitat d’abelles CANCEL·LADA