Viatge en el temps al jardí romàntic

Una visita teatralitzada, on els senyors de Torreblanca ens obren les portes de la seva finca.

Parc de Torreblanca Activitats Viatge en el temps al jardí romàntic

Parc de Torreblanca
Dissabte 28 de maig de 2016
De 18 a 19.15 h
1 hora i 15 minuts
Públic familiar (infants a partir de 6 anys)
Itinerari guiat
Activitat gratuïta
Places exhaurides
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 ( dl. a dv., de 10 a 13 h)
És necessària la inscripció per realitzar les activitats. El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.

Coincidint amb la celebració de l’aplec de Santa Anna, els senyor de la casa ens ensenyaran les magnificències de la seva propietat tot mostrant-nos les novetats arquitectòniques i la diversitat vegetal del seu jardí.

Un viatge en el temps en el qual no hi faltaran sorpreses.

2016-05-28_viatge_en_el_temps_al_jardi_romantic_interior

Imatge de Jordi Cano

Activitat accessible

Punt de trobada: entrada al parc del Torreblanca, pel carrer de la Torreblanca. Sant Feliu de Llobregat

Coordenades: N41.377068, E2.057836

Col·laboren: Consell Comarcal del Baix Llobregat i Ajuntaments de Sant Feliu de Llobregat, Sant Joan Despí i Sant Just Desvern

Participa: Aura, Didàctica i Difusió Cultural

Activitat emmarcada dins del programa del 10è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Ja són 10 les temporades que lÀrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona han omplert d’activitats i propostes ben variades per conèixer i gaudir dels espais metropolitans més emblemàtics.

Per celebrar-ho hem treballat en un nou cicle d’activitats (ara, de durada anual) molt interessants i diverses, adreçades a totes les edats, així com en una festa al parc de Can Zam en la qual podreu participar amb tota la família.

• Des de 19-04-2024
  • Fins a 19-04-2024